Uitslag dokter

Nou dames, zoals de titel al zegt is de uitslag van de dokter binnen.
Mijn hormonen waren mooi in balans zoals het hoort bij een jonge en
vruchtbare vrouw, aldus de dokter.

Dus dat is goed nieuws. Alhoewel ik nu niet echt een gat in de lucht
spring. Het klinkt misschien raar, maar aan de ene kant had ik wel 
verwacht dat er wat mis was en dat we daar dan de 'schuld' aan
konden geven waarom het niet lukt. Tuurlijk ben ik blij dat ik niet
aan die hormoon troep hoef! Maar ik heb nu echt zoiets van: wat nu??

De volgende stap is het zaad van manlief laten controleren, dus daar
gaan we dan maar werk van maken. 

Hopelijk komt het gauw goed!

Liefs Daisy

529 x gelezen, 0

reacties (0)


  • cookiedee

    Goed nieuws toch mop?? Blijven volhouden he, hopenlijk hebben jullie in 2012 een mooi wondertje in jullie armen

  • starry80

    Begrijp je dubbel gevoel, maar dit is toch echt pos nieuws hoor! Goed dat je nu ook je ventje laat testen en misschien nog een paar andere dingen, zo weet je tenminste waar je staat hé. Ik hoop dat alles in orde is en dat de natuur nu eens lekker zn gangetje met jullie gaat! x

  • Lola85

    Ik begrijp wat je bedoelt meis, vriendin van mij zit in zelfde schuitje en is al 2 jaar bezig, wel n mk gehad in eerste maand maar daarna nooit meer gelukt! Zij had ook goede uitslagen in t ziekenhuis en zijn zaad was ook goed.. Wat blijkt; haar zuurtegraad in dr baarmoeder is te hoog waardoor dat alle gezonde zaadjes dood! Ze krijgt dus wel n eisprong maar t eitje word gelijk gedood.. Wie weet kun je dit ook laten onderzoeken??? Iig succes meis en ik blijf je volgen!!