Nou dames, zoals de titel al zegt is de uitslag van de dokter binnen.
Mijn hormonen waren mooi in balans zoals het hoort bij een jonge en
vruchtbare vrouw, aldus de dokter.
Dus dat is goed nieuws. Alhoewel ik nu niet echt een gat in de lucht
spring. Het klinkt misschien raar, maar aan de ene kant had ik wel
verwacht dat er wat mis was en dat we daar dan de 'schuld' aan
konden geven waarom het niet lukt. Tuurlijk ben ik blij dat ik niet
aan die hormoon troep hoef! Maar ik heb nu echt zoiets van: wat nu??
De volgende stap is het zaad van manlief laten controleren, dus daar
gaan we dan maar werk van maken.
Hopelijk komt het gauw goed!
Liefs Daisy
reacties (0)